- AKTUALNOŚCI
- WYDZIAŁ
- KANDYDACI
- STUDENCI
- PRACOWNICY
- NAUKA
- Konferencje
- Interesariusze i współpraca międzynarodowa
- Projekty WSR
- Projekty - aktualnie realizowane
- Projekt "Innowacyjne narzędzie diagnozy indywidualnych kompetencji równoważenia życia zawodowego i rodzinnego"
- Projekt "Coaching sukcesji – wielowymiarowe wsparcie zarządzania procesami sukcesji w firmach rodzinnych"
- Projekt "Family balance coaching"
- Profesjonalizacja Usług Asystenckich i Opiekuńczych
- Wizyty studyjne
- Pożyteczne linki
- KONTAKT


Organizacja zajęć w roku akademickim 2020/2021
Mieszany tryb kształcenia z przewagą zajęć online – tak będzie przebiegał zimowy semestr akademicki.
Forma, charakter i warunki nauczania w pierwszym semestrze nowego roku akademickiego zostały określone w zarządzeniu Rektora ks. prof. Ryszarda Czekalskiego, opublikowanym w Monitorze UKSW. Kształcenie dla wszystkich rodzajów i poziomów studiów będzie przebiegać z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość. Dotyczy to zwłaszcza wykładów oraz spotkań dla większych grup, w tym także zajęć z wf i lektoratów.
Forma stacjonarna na terenie uczelni przewidziana jest dla zajęć wymagających korzystania ze specjalistycznej aparatury w laboratoriach, oprogramowania, którego nie można udostępnić online, praktyk zawodowych czy zajęć terenowych, warsztatów, a także projektów i badań prowadzonych w ramach prac dyplomowych i zaliczeniowych.
Wszystkie zajęcia na uczelni muszą odbywać się z zachowaniem reżimu sanitarnego. Studenci i doktoranci z objawami choroby górnych dróg oddechowych i innymi wskazującymi na zakażenie COVID-19 nie mogą uczestniczyć w zajęciach na uczelni.
Władze wydziałów w porozumieniu z Prorektorem ds. studenckich i kształcenia ustalać będą szczegółowe rozwiązania dotyczące trybu zajęć.
Studenci pierwszego roku wszystkich rodzajów studiów mogą mieć zajęcia w formie stacjonarnej, ale z wyłączeniem wykładów. Spotkania adaptacyjne w formie tradycyjnej dla pierwszych roczników studiów pozostawione są do decyzji dziekanów.
Szczegółowe informacje dostępne są w Zarządzeniu Rektora.