- AKTUALNOŚCI
- WYDZIAŁ
- KANDYDACI
- STUDENCI
- Kształcenie zdalne dla studentów
- Aktualności
- Kalendarz
- Dyżury pracowników WSR
- Program studiów
- Plan zajęć
- Opiekunowie roku
- Opłaty
- Stypendia i akademiki
- Studenci z niepełnosprawnością
- Praktyki
- Erasmus+
- Procedura dyplomowania
- Wydziałowa Rada Studentów
- Studenckie Koła Naukowe
- Wzory druków i podań
- Biblioteka UKSW
- PRACOWNICY
- NAUKA
- Konferencje
- Interesariusze i współpraca międzynarodowa
- Wydziałowa Rada Biznesu
- Projekty WSR
- Projekty - aktualnie realizowane
- Projekt "Innowacyjne narzędzie diagnozy indywidualnych kompetencji równoważenia życia zawodowego i rodzinnego"
- Projekt "Coaching sukcesji – wielowymiarowe wsparcie zarządzania procesami sukcesji w firmach rodzinnych"
- Projekt "Family balance coaching"
- Profesjonalizacja Usług Asystenckich i Opiekuńczych
- Wizyty studyjne
- Pożyteczne linki
- KONTAKT

Nauczanie zdalne – nowe zarządzenie Rektora
Od 30 listopada do 22 grudnia zajęcia dydaktyczne na UKSW będą prowadzone na odległość w trybie synchronicznym. Tradycyjna forma zajęć dopuszczona jest wyłącznie na Wydziale Medycznym.
Rektor UKSW ks. prof. dr hab. Ryszard Czekalski zdecydował o przedłużeniu do 22 grudnia prowadzenia zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem metod i technik na odległość w trybie synchronicznym. Oznacza to, że podczas zajęć studenci i nauczyciele akademiccy muszą być jednocześnie w tym samym czasie dostępni online. Jednocześnie dopuścił, aby na Wydziale Medycznym.Collegium Medicum zajęcia, które nie mogą być prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość były prowadzone w formie tradycyjnej. Wykaz i liczbę godzin takich zajęć określi dziekan Wydziału Medycznego w porozumieniu z prorektorem ds. studenckich i kształcenia.
Opublikowane w Monitorze UKSW Zarządzenie Rektora nr 81/2020 zostało wprowadzona w związku z ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.